Alla inlägg under juli 2013

Av Tilde Kastens - 30 juli 2013 20:12

Hej!? jag har varit dålig på att blogga den senaste tiden men jag ska skärpa mej:) idag har jag varit hemma det mesta jag var med malin typ 3 timmar sen dess har jag städat rummet :) Här kommer bildbevis;) vi hörs ?

Av Tilde Kastens - 28 juli 2013 21:09

Hej hej idag har jag inte gjort något eftersom det har regnat. Så jag har varit inne hela dan. Det enda jag har gjort är typ o tvättat alla mina smink borstar :) Men nu ska jag kolla på en film så vi hörs<3

Av Tilde Kastens - 26 juli 2013 23:14

Tjupp idag har jag solat o badat med Ninni sen har vi varit på torgfesten och så har vi varit ute o shoppat har tyvärr inga bilder på det men det kommer upp snart puss o hej från mejj<3

[Bild]

[Bild]

Av Tilde Kastens - 25 juli 2013 23:30

Idag har jag varit med Ninni och vi har typ badat o solat ;) sen typ halv sju till ungefär 9 var vi på en torgfest där dem dunka musiken det var sjukt kul!:) nu har Ninni precis åkt hem så jag ska kolla på film :) jag bjuder på några bilder från idag! vi hörs!<3 p.s det var mer folk på torgfesten men det andra kortet var taget precis när det började;)))

[Bild]

[Bild]

Av Tilde Kastens - 24 juli 2013 23:21

Hej idag har jag varit med josefin hela dan här kommer en bildbomb på vad vi har gjort!! Hörs i nästa inlägg!<3

Av Tilde Kastens - 23 juli 2013 20:59

Hej!:) jag kunde tyvärr inte blogga något igår men iallafall idag har jag inte gjort nånting jag sov till klockan 3 sen dess har jag kollat runt på youtube :p och nu ska jag lägga mej i ett bubbelbad !:) men imorn tror jag det kommer komma en bildbomb så vi hörs imorgon!<3

Av Tilde Kastens - 21 juli 2013 22:14

Hej alla!<3

Jag har tillbringat min söndag med min allra bästa vän Ninni!<3

Ninni har allt man kan vilja ha hos en kompis hon är snäll omtänksam och jag kan ringa henne natt som dag !<3

Jag älskar dej bästa syster!<3

Hitta Ninni på NinniBieber00.bloggplatsen.se !

Men iallafall   idag körde jag ett till privatpass då jag gjorde klart mitt program!

Sen efter det har jag vart med ninni och vi har badat och jobbat på våra brännor;)

Men nu ska jag säga hejdå till Ninni som ska hem så jag skriver mer imorgon pussohej!<3

Av Tilde Kastens - 20 juli 2013 23:06

Hej alla!<3 idag så har jag haft privat träning då jag fixade lite på mitt program sen efter det så har jag varit med mina kompisar Ninni och Mathilde :) vi har typ bara kollat på film o käkat popcorn!;) mina nya gymnastik skor kom idag har tyvärr ingen bild men kommer en imorgon på dem !:) Nu ska jag gå ut och gå lite så vi hörs<3 (om ni typ hittar stavfel så är det för att jag skrev detta inlägget på mobilen så det kan bli fel ) ;)

Presentation


Hej!:)jag är en trettonårig tjej som brinner för konståkning och One direction =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards